El dilluns 5 de juliol començarà a funcionar la nova línia del Bus Exprés que unirà la Vall del Tenes amb Barcelona. Després de 4 anys des de la signatura de l’acord, comença a funcionar a pocs mesos de les eleccions.
L’estudi de la línia de BUS EXPRÉS de la Vall del Tenes, neix a ran de la reunió que van mantenir, a mitjans del 2006, un grup de persones amb inquietuds per la millora de la mobilitat d’aquesta Vall i regidors de les quatre poblacions que composen la Mancomunitat de la Vall del Tenes.
La nova línia VT ha de suplir la manca d’una plataforma potent de transport col·lectiu, i estar dotada d’una qualitat i fiabilitat que actualment no tenen les línies interurbanes. Per aquest motiu és bàsic que els Ajuntaments que composen la Vall, estiguin implicats en el projecte i es sentin el servei com a propi, participant si és convenient en la pròpia gestió, ja que són l’administració per on passa el servei i més propera als usuaris a qui va dirigit.